De leerlingen van het derde leerjaar genoten van de dierententoonstelling op dinsdag 30 september. Ze kregen enkele opdrachten tijdens het kijken. Zodat ze ook veel bijleerden over de dieren. Bedankt aan iedereen die langskwam! De kinderen waren trots om met opa en oma, mama’s, papa’s de dieren te tonen aan de klasgenoten.
Dierendag 2025
De leerlingen van het derde leerjaar genoten van de dierententoonstelling op dinsdag 30 september. Ze kregen enkele opdrachten tijdens het…...
01/10/2025



