In het kader van de meimaand, de Mariamaand, brachten de leerlingen van L5 een bezoek aan de Mariagrot. In deze rustige en mooie omgeving maakten de leerlingen kennis met verschillende weetjes en opdrachten rond Maria en de betekenis van de Mariamaand.
Daarna gingen ze enthousiast aan de slag met een leuke zoektocht rond de Mariagrot. In kleine groepjes zochten de leerlingen verschillende vragen en opdrachten op en werkten ze goed samen om alles tot een goed einde te brengen.
Het werd een fijne en leerrijke activiteit waarbij samenwerking, ontdekken en plezier centraal stonden.



