Logo

🐝 We zijn de mooimakers!

Deze week stond er heel wat op het programma in ons bijennest. Onze bijtjes werkten hard, leerden veel én zorgden…...
22/11/2025

Deze week stond er heel wat op het programma in ons bijennest. Onze bijtjes werkten hard, leerden veel én zorgden ervoor dat onze school er weer prachtig uitziet! ✨

🌈 Forum met L2

Samen met L2 bereidden we deze week het Forum voor. We oefenden, filmden en werkten samen als één grote ploeg.
Het resultaat mag gezien worden!
👉 Hier kan je het bericht van het Forum bekijken

🧹 Mooimakers van de school

We waren deze week ook de mooimakers. Dat betekent dat wij extra goed zorgen voor een nette school en een propere omgeving. Volgende week doen we dit nog een weekje!
Vegen, opruimen, afval verzamelen… 🌍💛

🔤 Nieuwe letters & lettermuseum

In taal leerden we twee nieuwe letters:

  • de a van zak
  • de u van bus

We oefenden ze én schreven ze natuurlijk ook zo netjes mogelijk in ons schrift. ✏️
Onze klas werd omgetoverd tot een lettermuseum, waar de kinderen prachtige letterkunstwerkjes maakten.🎨🐝

✉️ Een brief voor de Sint

We maakten deze week ook een brief voor de Sint.
Binnenkort gaan we hem samen op de post doen. Spannend!
Hopelijk krijgen we een briefje terug… 💌

🎉 Verjaardagsfeest voor Otto en Arthur DM

Op vrijdag was het dubbel feest, want Otto en Arthur DM waren jarig! 🥳
Ze trakteerden ons op heerlijke popcorn, en er stond zelfs een popcornmachine in de klas. Wat een gezellig en lekker moment! 🍿💛

Meer van deze klas:

🐬 Een dolfijne dag in Boudewijn Seapark

🐬 Een dolfijne dag in Boudewijn Seapark

Wat een fantastische uitstap beleefden L1 en L2 in Boudewijn Seapark! 🌞🐬 We vertrokken met de bus richting het park. Bij aankomst aten we eerst gezellig ons fruit op, zodat we vol energie aan onze dag konden beginnen. Zodra de poorten open gingen, trokken we meteen...

🎲 Gezellige spelletjesnamiddag met de grootouders

🎲 Gezellige spelletjesnamiddag met de grootouders

Afgelopen maandag werd het een supergezellige namiddag op school! De grootouders van het eerste en tweede leerjaar kwamen langs om samen met de kinderen spelletjes te spelen 😊 Binnen ons WO-thema rond spelletjes ontdekten de leerlingen zowel spelletjes van vroeger als...

Lees! Brul! Grom! 🐾📚

Lees! Brul! Grom! 🐾📚

Maandag trokken onze bijtjes op avontuur voor de Jeugdboekenmaand, met als thema: “Lees! Brul! Grom!”. Alles stond in het teken van dieren, verhalen en ontdekken! 🐾✨ Om op onze bestemming te geraken, splitsten we de klas in twee groepen.De ene helft ging met de bus...