Donderdag gingen we van start met ons nieuwe thema: de boot van Sinterklaas. We luisterden naar het prentenboek ‘Sinterklaasje’. We gingen aan de slag en knutselden onze eigen stoomboot: schilderen, knippen en plakken! We verkleedden ons in Sinterklaas en Piet en varen met de stoomboot. We gingen fijn te werk en schilderden met wattenstaafjes onze kroon. We keken in speelgoedboekjes en foldertjes en knipten uit wat we leuk vonden! We maakten puzzels en zochten dezelfde schaduwbeelden. We maakten golven in de verf en maakten hier een afdruk van. We kleefden de juiste kleuren op de stoomboot. Samen met de klassen van juf Heidi & juf Laura beweegden we met de parachute. We maakten golven en pakjes. Wat een plezier!
Zon, zee en strand!
De laatste weken werken we rond het thema 'zon, zee, strand' en knutselen we een afscheidskroon 'we vliegen de vakantie in'. We werkten onze geschenkjes af voor Vaderdag. In de poppenhoek gaan we naar zee, we maken ijsjes en in de zandbak zoeken we schelpen en bouwen...


