Op donderdagvoormiddag gingen we als start van ons thema: ‘herfstschatten in het bos’ op pad voor een boswandeling. We verzamelden heel wat herfstvruchten zoals kastanjes, eikels, bolsters, beukennapjes, … We sprongen in de blaadjes en gooiden ze in de lucht. We knuffelden de bomen en vergeleken de stammen met elkaar. Wat een mooie voormiddag!
Zon, zee en strand!
De laatste weken werken we rond het thema 'zon, zee, strand' en knutselen we een afscheidskroon 'we vliegen de vakantie in'. We werkten onze geschenkjes af voor Vaderdag. In de poppenhoek gaan we naar zee, we maken ijsjes en in de zandbak zoeken we schelpen en bouwen...


