Maandag was het doorschuifdag en mochten de kleuters van K3 voor het eerst een kijkje komen nemen in het eerste leerjaar. Spannend! 😃
Voor het eerst kwamen ze zonder hun juf van de derde kleuterklas mee naar het eerste leerjaar. Gelukkig stonden juf Lisa, meester Maxim en juf Kim klaar om hen te verwelkomen. 👋
We begonnen met het ontdekken van de rij op de speelplaats. Waar moeten we staan? Hoe gaan we naar de klas? Dat deden de kleuters al heel flink! 🚶♀️🚶♂️
Daarna gingen we samen in de kring zitten voor een gezellig namenrondje. Zo leerden we elkaar al een beetje beter kennen. 😊
Vervolgens werkten we in drie groepen:
🐝 Bij juf Lisa luisterden we naar een verhaal over Zoem de Bij. Volgend schooljaar zal Zoem met ons op avontuur gaan om alles te leren over letters, woorden en zinnen.
✏️ Bij meester Maxim maakten we onze eigen naamkaart. Die zullen we in september goed kunnen gebruiken. Want ook de juffen en de meester zullen de namen nog een beetje moeten oefenen! 😉
🎨 Bij juf Kim deden we allerlei leuke activiteiten tijdens het hoekenwerk. We werkten op de tablet, speelden met plasticine, stempelden erop los en ontdekten nog veel meer.
Wat hebben we genoten van jullie bezoek! 🤩
We kijken er alvast naar uit om jullie in september terug te zien. Maar eerst wensen we iedereen een stralende, zonnige en deugddoende vakantie! ☀️🍦🏖️
Tot volgend schooljaar! 👋😎



