Logo

Welkom

Gisteren mochten we 3 nieuwe vriendjes verwelkomen in onze konijnenklas. Welkom aan Noralié, Ryan en Fran....

Gisteren mochten we 3 nieuwe vriendjes verwelkomen in onze konijnenklas. Welkom aan Noralié, Ryan en Fran.

Meer van deze klas:

Ik hou van mijn mama.

Ik hou van mijn mama.

De voorbije weken werd er veel gespeeld van "mama". Mama die zich mooi maakt, mama die boodschappen doet, mama die voor de baby zorgt,.... Maar er werd ook met veel liefde gewerkt aan een geschenkje voor de allerliefste mama's. Het resultaat hebben jullie ondertussen...